<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar/11781459?origin\x3dhttp://mansoori.blogspot.com', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Sunday, April 10, 2005

من در این ماجرای هاتف نیوز یک چیزی برایم هنوز حل نشده. نوع انتخاب وبلاگ هایی که به ان ها تبلیغ داده شده نشان می دهد که فرد سفارش دهنده کاملا در فضای وبلاگستان حضور فعال دارد و نقاط تاثیر گذار در این فضا را به خوبی می شناسد. راستش من دنبال آن بابا ( يا شايد هم مامان) هستم. در ضمن نمی دانم اگر این قضیه یک تبلیغ ساده است حالا که ماجرا برای خیلی ها سوال شده چرا کسی از این دوستان وبلاگ نویس نمی آید ماجرای تبلیغ گرفتن خود را دقیقا و راست و حسینی تعریف کند و مثلا بگوید چه کسی تبلیغ را سفارش داده؟ اصلا آن فرد هویتی دارد؟( خصوصا پرستو يا الپر که ظاهرا نفر اول و دوم اين ماجرا هستند)
راستی دیدید چگونه همین ابهام کاری، یک تبلیغ به ظاهر ساده را به یک ضد تبلیغ برای آن سایت تبدیل کرد. بیچاره ها. چند تا 30 هزار تومان خرج کردند تا سایتشان را بر باد بدهند؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home