<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d11781459\x26blogName\x3d%5Babout:blank%5D\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://mansoori.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://mansoori.blogspot.com/\x26vt\x3d-3974900993112422908', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Thursday, April 20, 2006

عزیزم، من چه می کنم؟

راستش چون اصرار کردی برایت می گویم.
دیروز سفارت، شرایط بورس را اعلام کرد. خوب برایت گفته بودم که برای این بورس کلی حساب باز کرده بودم. حتی پارسال وقتی فهمیدم شرط معدل دارد 7 واحد اضافه گرفتم تا معدلم را برسانم به آن حد. خودت حسابش را بکن، در گیر و ویر تز 7 واحد درس هم داشته باشی. ولی حضرات اعلام کرده اند از امسال شرط سربازی را هم اضافه کرده اند. و خوب این یعنی پشم. بای بای تادست کم سه سال دیگر. این از این.

و اما امروز که پی اچ دی یونی خودمان هم پرید. یعنی دیروز فهمیدم که پولی که به حسابشان واریز کرده ام بابت چیز دیگری برداشته اند و با خونسردی گفتند برو دوباره پول واریز کن، کارت نمی دهیم. من هم رفتم ولی خب من چه کار باید می کردم وقتی بانک تعطیل شده بود. التماس؟ شرمنده اخلاق ورزشیت. اینجا ایران است و خوب این یعنی این یکی هم پر!

راستی ته ماجرا این است: دو هفته پیش فهمیدم تمام run هایم اشتباه بوده. چرا؟ چون دانشجوی دکترایی که باید از او اطلاعات (در واقع دو تا عدد) می گرفتم مرده اند و اطلاعات غلط داده اند و الان که بعد دو ساعت بحث به او اثبات شده که اشتباه از او بوده، طلبکار هم هست.

حالا فهمیدی عزیزم. برای همین است که من این گونه ام.

2 Comments:

At 9:02 AM, Anonymous Anonymous said...

pas raftiyo azizam peyda kardi?ye kariyam vase ma bokon

 
At 9:05 AM, Anonymous Anonymous said...

pas raftiyo azizam peyda kardi?ye kariyam vase ma bokon

 

Post a Comment

<< Home